1. Grupa docelowa
Reklama zewnętrzna to forma reklamy wykorzystująca duże, nierzadko podświetlane bilbordy albo znaki na zewnątrz budynków w celu promowania wyrobów oraz usług. Reklama zewnętrzna obejmuje plakaty w pomieszczeniach publicznych, takich jak przystanki autobusowe i centra handlowe. Obejmuje również bardziej tradycyjne formy oznakowania, takie jakże billboardy oraz znaki drogowe.
http://reklamki.pl/oferta/kasetony-reklamowe/kaseton-jednostronny-standard/
Najpopularniejszą formą reklamy zewnętrznej jest reklama billboardowa. Billboardy to wielkie plakaty umieszczane wzdłuż poboczy dróg bądź innych obszarów o wielkim natężeniu ruchu, które zwykle reklamują towar lub usługę dużymi literami oraz jasnymi kolorami.
2. Lokalizacja
Decyzja o doborze odpowiedniej lokalizacji dla reklamy zewnętrznej jest niesłychanie ważna. Najlepsze lokalizacje billboardów zapewnią Ci największą ekspozycję oraz największy ruch.
Wybór lokalizacji billboardu powinien składać się na typu reklamowanego artykułu bądź usługi, grupie docelowej i budżecie.
Przy podejmowaniu decyzji o lokalizacji billboardu należy wziąć pod uwagę niemało czynników. Należy przede wszystkim wziąć pod uwagę grupę docelową, a następnie budżet. Możesz także dowiedzieć się, jakie inne billboardy znajdują się w okolicy, nim podejmiesz ostateczną decyzję.
3. Wyróżnij się nieszablonowymi pomysłami na reklamy zewnętrzne
Niebanalne wpływy na reklamy zewnętrzne są ważne, żeby wyróżnić się na tle konkurencji. Jedna spośród najbardziej udanych kampanii była realizowana przez firmę Pepsi. Przeprowadzili kampanię, w jakiej wystawili billboard z napisem „Come Alive With Pepsi”, który znajdował się na Times Square. Ta kampania naprawdę się wyróżniała, bowiem była tak inna z tegoż, co robili wszyscy inni.
Najlepszym sposobem na wymyślenie innowacyjnych pomysłów na reklamy zewnętrzne jest zastanowienie się, czego docelowi odbiorcy szukają w reklamie i jak dać im wartość, której też nie mają. Na przykład, gdy sprzedajesz nowy produkt, możesz chcieć zareklamować go w wyjątkowy sposób, żeby ludzie zauważyli to, jak idą ulicą bądź przejadą obok Twojego billboardu czy kasetonu reklamowego.